Bol.com: Ik moet niks

Moderne tijd, dus boek besteld via bol.com. Het kan de volgende dag vanaf 17 uur bij de plaatselijke Albert Heijn afgehaald worden. Dat de aankomstmail uitblijft, doet al vermoeden dat er iets mis is. Want het pakje is er niet en een dag later nog niet en de volgende dag ook niet. Bol.com heeft een servicedienst. Die heb je als bedrijf nodig als er dingen fout gaan. De medewerker daar zegt toe een onderzoek te zullen laten starten. Die start kan binnen twee werkdagen, afhankelijk van de drukte op de afdeling. Verder kan hij niets toezeggen. 'Ik hoef geen onderzoek', zeg ik. 'U moet zorgen dat ik mijn boek krijg.' 'Ik moet niks', zegt de medewerker. 'Op de site kunt u vinden dat niet altijd op tijd geleverd kan worden.' Moderne tijd.

trefw.: review, bol.com, kiala, track en trace, Albert Heijn, AH, PostNL, foutprocedure

Pagina gemaakt 8-6-2017.